mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Livstecken =)

Kategori: Allmänt

Hej!
Vill bara berätta att jag varit på semester och nu behöver jag tid på mig att återhämta mig. Jag har fler kort att visa er men de får komma när jag har lite mer ork. Sommaren har iaf varit helt underbar var i Bulgarien och Golden Sands 2 veckor med min älskade make där vi njöt av sol värme salta bad promenader ok mat o god dryck mm
 
 

Väl hemma igen fick vi besök av en vän till mig o hennes familj vi var en dag i djurparken o en dag var dom hos oss o badade grillade o bara var.
 
 
Har även hunnit med en tur till Tyskland o Danmark även där njöt vi av sol värme salta bad promenader och god mat blev lite shopping med när man ändå var där.
 
 
 
Ha det fint så ses vi snart igen.
Kram M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: