mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

3 Advent

Kategori: Allmänt

 
Jaha då har vi kommit till 3 advent och jag underar fortfarande vart tiden tar vägen.
I helgen har vi iofs vart iväg och hälsat på vänner och släktingar så den försvann väldigt snabbt.
Men vi hade väldigt trevligt hela tiden och fick till och med träffa tomten i hans eget land.
Mår fortfarande inte helt ok så kämpar på med min hälsa och mina skador, vad har jag för val ;)
Denna veckan är fullt upp som vanligt och vi har avslutningar i både bad och golf grupperna.
Sen är det väl så att man ska hinna fixa det där med julkorten som ska skickas och julklappar som
ska köpas och slås in ja problemen hopas det är inte enkelt när höger handen inte är som den ska.
Men julen lär komma och gå även om vi inte hinner lr kan göra det vi vill och tur är väl det.
Önskar er alla en riktigt fin vecka, försök undvik all stress ;)
kram Mondan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: