mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Lever men mer är det inte...

Kategori: Allmänt

Litet livstecken från mig, då det gått en tid sen jag var här.
Jag tycker det enda jag gör just nu är att springa på sjukbesök
dom tömmer mig på blod o låter mig genomgå röntgen efter röntgen
den ena värre än den andra. Och idag gick jag igenom den värsta då
det känndes som dom misshandlade mig i 20 minuter så nu har jag ONT!
Ännu har inte felet hittats trots att dom nu letat sen i slutet på september...
Men när man går igenom alla dessa röntgen mm hittar dom ju alltid lite annat
som dom inte tycker ska va där så lär inte bli frisk än på ett tag...
Längtar såååååå till dagen då jag har lite ork igen o kan få göra något annat
än att se dessa fyra väggar o ligga i denna stora säng ;)
Men jag kommer igen, det gör jag ju alltid... förr eller senare....
Kram från mig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: