mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Gott slut och ...

Kategori: Allmänt

Nu vill jag då passa på att önska alla bloggläsare ett riktigt Gott Slut på året
Njut av sista dagen och önska in nya året som sig börs...
 
 
Själv önskar jag mig ett friskare år 2015 och det är jag värd efter detta riktigt sjuka år.
Så snälla ni hjälp mig att hålla tummarna för att det blir bra.
 
Så ses vi framöver när jag tagit nya tag, packat upp mina nya pyssel julklappar och börjat hitta
fantasin igen för att skapa och den kommer nog bara höger handen läker som den ska.
 
 Så än en gång till er alla, ett riktigt
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Gurkiss säger:

    Hej :)

    Jag håller tummar och tår att du får ett friskare år.

    God fortsättning på de nya året.

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    2015-01-04 | 18:39:33
    Bloggadress: http://gurkiss.com/scrapbooking
  • Christine säger:

    Tusen tack :) och god fortsättning på det nya året :) kram

    2015-01-04 | 21:32:10
    Bloggadress: http://Kicki.webblogg.se

Kommentera inlägget här: