mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

2a advent

Kategori: Allmänt

 
 
Usch ännu en vecka har gått....
Iofs har jag hunnit med en hel del. Vart på sjukhuset och röntgat min hand igen samt vart på Vc och tagit ännu mera prover och i morgon väntar en lungröntgen =/ Handlat en hel del julklappar under veckan och i fredags var jag iväg på julfest med ett härligt gäng på lite över 50 personer i vårt gäng annars var det över 1000 personer där. Maten var som alltid väldigt god och underhållningen var helt ok. Killarna från mammas pojkar med band. Lagom till julfesten med så kom den första snön iofs inte mer än att det blev vitt ute o dagen efter var det borta men ändå.
Grattar även Kevin, Torbjörn och AnnSofie som fyllt år under veckan.
Kram Mondan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: