mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Nu ni kommer det komma lite kort .... tog ingen tid va ;)

Kategori: Allmänt

Hej på er alla!
Nu ska jag försöka få ut lite kort iaf de som jag gjort på beställningar lr som jag gett bort själv senaste tiden. Kommer inte skriva så mkt om korten utan dom får tala för sig själva. Min torka är nog över men jag har haft ett tungt år och svårt att komma tillbaka men nnu hoppas vi iaf att jag kan få ut kort i några dagar för er. Hoppas ni alla har det fint och har en toppen sommar vare sig ni gillar värmen lr inte. Själv klarar jag inte den tryckande värmen så bra men jag har ju pool så då går det an, men senaste tiden har jag vart helt liggande och då blir det grymt varmt.
Kram på er och tack för ni står ut med att jag e borta i perioder.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: