mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Saknar dig mamma!!! och svärfar...

Kategori: Allmänt

Nedför kinderna kommer tårarna alltid att rinna
Ur mina tankar kommer du aldrig att försvinna
Den dagen mina tårar kommer att torka
Kommer jag inte vidare i livet orka

 

I flera år höll du på att stötta mej
  och en dag hade du försvunnit från mej
Det gick snabbt, hann ej säga farväl

 

Du vilar nu långt däruppe i det blå
Jag ville ej du ett sånt här slut skulle få
Djupt i mitt hjärta kommer minnena alltid finnas kvar
Från den tiden du var så underbar

 

En älskad dotter, jag älskar dej så
Livet har passerat, en mor som dej kan man aldrig mer få
Nu flyger änglar runt din kropp jämt
Att vi förlorade dej är det värsta som har hänt

 

Alla våra minnen passerar nu förbi
Sörjandes vid din grav kommer jag förbli
Åker överallt till alla platser du vart
Från ögonen rinner det tårar och allt blir svart

 

Det är så svårt att förstå att du ej finns
Ända tills döden i mitt hjärta jag dej minns
Alla våra år nu är ett minne blott
Du ska veta jag aldrig så här dåligt mått

 

                                            Jag kan inte förstå att det redan gått 12 år sen du dog från mig.
            Inte nog med att mamma vart borta 12 år idag även svärfar gick bort denna dag för 7 år sedan.
                 Har vart vid graven  lämnat blommor och tänt ljus, fast ni finns i våra tankar hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: