mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Uppdatering.

Kategori: Allmänt

Hej på er alla där ute =)
Jag inser att tiden som vanligt flugit förbi mig.
MEN
nu är det dax för en liten uppdatering.
 
Jag har vaknat upp ur min dvala och det är så skönt,
numera sover jag bara nätter. Tänk vad lite byte av medicin kan göra =)
Annars är det lite lugnare just nu i vården för mig, dom letar fortfarande
efter felet på mig och det är provtagningar och röntgen om vart annat.
Efter sju månaders undersökningar röntgen mm börjar jag nu tro
att det är omöjligt att hitta felet på mig ;) Men ger inte upp för det.
Tur det finns gott om duktiga läkare som inte vill ge sig när dom inte hittar felet.
 
Vad gäller pyssel har jag orkat med att göra lite kort mm
MEN
som vanligt ligger dom i mobilen och inte i datorn ännu.
Men snart ska jag nog ha fått ork till att lägga över dom med ;)
Kan inte förstå att det fyller år så mkt folk jämt det tar
ju aldrig riktigt paus för mig haha
Men till alla er som jag ev skulle ha missat säger jag
GRATTIS i efterskott.
 
Tills vi ses igen o jag får in mina kort.
Hasta la vista!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: