mondan.blogg.se

Scrapbooking. Min hobby är en del av mitt liv!

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Så har det åter gått en tid utan att jag har engagerat mig här ute.
Mitt mående händer inte så mkt med, står mest still just nu.
 
Säger stort GRATTIS till alla som fyllt år o inte fått kort,
ja ni får ett GRATTIS även om ni fått kort.
 
Jag har haft en intensiv period men mkt roligt MEN gör man roliga saker får kroppen lida
efter o det kan jag lugnt säga att min gör. Men ibland är det oxå det som gör att man
känner att man lever, att man som alla andra verkligen får ha roligt.
Bla har jag haft ett gång vänner här på god mat o dryck, några stannade över natt,
sen över midsommar var jag o maken nere i Helsingborg o myste, var även över till Helsingör
där jag varmt kan rekomendera restaurang Vivaldi. Åt och drack gott där =)
 
 
Sen har jag även haft min brorson på besök en vecka, en vecka fylld av roligheter som
Leos lekland, Navet med deras fantastiska dinosaurie utställning, Liseberg
samt massa annat lek o bus =)
 
    
 
Nu är det semestertider runt om i landet o även jag kommer
njuta om vädret blir lite bättre så man kan va ute o njuta.
Kort tillverkningen ligger nere under sommaren
MEN
kommer in lite som jag jobbat med under lediga stunder =)
Önskar er alla en riktigt skön sommar!
Kram Mondan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: